6/07/2009

Punct si de la capat... sau in continuare

"Nu lasa pe maine, ce poti face azi" spune un vechi proverb...
Mai demult am citit undeva si o alta forma a lui ce suna cam asa: "lasa pe maine ce nu poti face azi, caci poimaine s-ar putea sa nu mai fie nevoie sa il faci deloc".
Astazi am descoperit ca toate lucrurile lasate neincheiate pe drum, se intorc la un moment dat sa le pui punct.
Iar reintalnirea cu ele poate avea loc in cea mai nepotrivita perioada din viata ta, ori forma in care revin poate fi cu mult mai complicata.

4 comentarii:

  1. Nu le pune pe toate la inima...nu ai unde sa le tii pe toate! Ieri seara am vazut Millenium (primul episod). Excelent!
    Departe de a fi o comedie... dar mie mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mare dreptate Irina, chiar nu este loc pentru toate! In plus, ar fi pacat sa nu mai ramana loc pentru lucrurile frumoase din viata.

    Millenium este un serial nou, sau te referi la cel din '96 cu Frank Black, fostul FBI? Acela e departe de-a fi o comedie intr-adevar si a fost serialul meu preferat cand l-au difuzat la TV.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaaaa, nu. E vorba despre o serie de 3 romane scrise de un suedez Stieg Larsson. Gasesti mii de informatii pe internet, cartile s-a vandut in milioane de exemplare. Mie, sincer, filmul mi-a placut mai mult decat primul volum. Dar si cartile sunt excelente.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aha! Am cautat dimineata asta pe net si am citit cate ceva despre trilogia Millennium. Si ai avut dreptate: gasesti mii de informatii despre autor si carti. Mi s-a parut interesanta si cred ca te prinde repede actiunea. Oricum, cuvintele cele mai folosite in recenzii, sunt "thriller care creeaza dependenta".
    Am vazut ca primele 2 volume au fost editate si in Romania, asa ca poate ajung si eu sa le citesc intr-o zi.
    In ultima vreme nu prea mai sunt la curent cu noutatile din literatura (si nu numai) :-), insa daca apare si la noi in cinematografe ecranizarea primului volum, voi merge sa-l vad.

    RăspundețiȘtergere